Wszelkie zapytania w sprawie usługi abonament RTV, kierowane drogą mailową i korespondencyjną powinny zawierać następujące dane: imię, nazwisko, adres do korespondencji oraz Indywidualny Numer Identyfikacyjny abonenta. Brak tych informacji spowoduje, że sprawa może pozostać bez rozpoznania.
Różnego typu sprawy oraz zapytania w sprawie opłat abonamentowych należy kierować:
Pytania dotyczące rejestracji odbiorników rtv oraz aktualizacji danych przez Internet należy kierować na adres e-mail: rtv.rejestracja@poczta-polska.pl.
Informujemy, że w okresie obowiązywania stanu zagrożenia epidemicznego albo stanu epidemii lub w przypadku zaprzestania działania placówek, oświadczenie o spełnianiu warunków do
korzystania ze zwolnień od opłat abonamentowych wraz z cyfrowym odwzorowaniem dokumentów potwierdzających uprawnienie do tych zwolnień może zostać przekazane na dedykowany adres poczty
elektronicznej: rtv.eod@poczta-polska.pl.
W przesyłanej korespondencji mailowej prosimy aby Klient wskazał dane osobowe i adresowe, natomiast w sytuacji zarejestrowanych już odbiorników, prosimy o podanie dodatkowo indywidualnego
numeru identyfikacyjnego użytkownika.
W przypadku nieotrzymania zamówionych blankietów wpłat rtv reklamację w tym zakresie należy złożyć na infolinię Poczty Polskiej SA lub na adres:
rtv.eod@poczta-polska.pl.