Abonament RTV
Zapytania, Wnioski
Wszelkie zapytania w sprawie usługi abonament RTV, kierowane drogą mailową i korespondencyjną powinny zawierać następujące dane: imię, nazwisko, adres do korespondencji oraz Indywidualny Numer Identyfikacyjny abonenta. Brak tych informacji spowoduje, że sprawa może pozostać bez rozpoznania.
Różnego typu sprawy oraz zapytania w sprawie opłat abonamentowych należy kierować:
- na adres e-mail: rtv.eod@poczta-polska.pl,
- w formie korespondencyjnej na adres: Poczta Polska S.A. COF Wydział Abonamentu RTV,
ul. Bernardyńska 15, 85-940 Bydgoszcz, - telefonicznie w dni robocze w godzinach 8:00 - 20:00, pod numerem (+48) 43 842 06 06 (opłata wg cennika operatora).
Pytania dotyczące rejestracji odbiorników rtv oraz aktualizacji danych przez Internet należy kierować na adres e-mail: rtv.rejestracja@poczta-polska.pl.
Informujemy, że w okresie obowiązywania stanu zagrożenia epidemicznego albo stanu epidemii lub w przypadku zaprzestania działania placówek, oświadczenie o spełnianiu warunków do
korzystania ze zwolnień od opłat abonamentowych wraz z cyfrowym odwzorowaniem dokumentów potwierdzających uprawnienie do tych zwolnień może zostać przekazane na dedykowany adres poczty
elektronicznej: rtv.eod@poczta-polska.pl.
W przesyłanej korespondencji mailowej prosimy aby Klient wskazał dane osobowe i adresowe, natomiast w sytuacji zarejestrowanych już odbiorników, prosimy o podanie dodatkowo indywidualnego
numeru identyfikacyjnego użytkownika.
W przypadku nieotrzymania zamówionych blankietów wpłat rtv reklamację w tym zakresie należy złożyć na infolinię Poczty Polskiej SA lub na adres:
rtv.eod@poczta-polska.pl.
Infolinia dla usługi RTV (+48) 43 842 06 06 (opłata wg cennika operatora). Czynna w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 20:00.