Wszelkie zapytania w sprawie usługi abonament RTV, kierowane drogą mailową i korespondencyjną powinny zawierać następujące dane: imię, nazwisko, adres do korespondencji oraz Indywidualny Numer Identyfikacyjny abonenta oraz PESEL/NIP. Brak tych informacji może spowodować, że sprawa pozostanie bez rozpoznania w sytuacji braku możliwości pełnej identyfikacji zarejestrowanego użytkownika odbiorników radiofonicznych i telewizyjnych lub będzie wymagała prowadzenia dalszej korespondencji w celu doszczegółowienia danych, co wydłuży jej realizację.
Sprawy należy kierować:
Pytania dotyczące rejestracji odbiorników rtv oraz aktualizacji danych przez Internet należy kierować na adres e-mail: rtv.rejestracja@poczta-polska.pl.
W przypadku nieotrzymania zamówionych blankietów wpłat rtv reklamację w tym zakresie należy złożyć na infolinię Poczty Polskiej SA lub na adres: rtv.eod@poczta-polska.pl.